Topic: Introducing 'SaltyEyes'

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by Profile photo of Bas "Hentaii Panda" Veluwenkamp Bas “Hentaii Panda” Veluwenkamp 2 years, 4 months ago.

• Author
    Profile photo of Alex Brouwer
    Alex Brouwer
    Member
    Villain

Hey,

Ik ben Alex, ook een spontane jongen uit het noorden van het land (Groningen, Marum).
    Ik ben 20 jaar oud ~
    Ik speel dagelijks League of Legends met mijn teampje ‘Salt Company’.
    Ik doe de opleiding Economics&Business Economics op de Rijks Universiteit in Groningen.
    Mijn vrije tijds bestedingen zijn fitness en LoL.
    Mijn ingame name is as you can see SaltyEyes.
    Ik werd gerecruit door Diederik van Rijn startend in ons ‘eerste’ team Armada Gaming rondom Oktober.
    Door de tijd heen is Armada Gaming in Salt Company verandert en ben ik de enige ingame player left die afkomt van Armada Gaming(original). (Diederik switched to coaching)
    Nu zijn we een hecht en competitive team, die ook altijd voor elkaar instaan. We doen wekelijkse trainingen en proberen elke week mee te doen aan Go4LoL

Btw: Ik ben degene die SaltyJung heeft geforceerd, sorry.
    Btw: Ik ben de midlaner.
    Btw: Ik ben volgens ons team de mooiboy.
    Btw: Mijn penis is redelijk groot.

Houdoe ~

• This topic was modified 2 years, 4 months ago by Profile photo of Alex Brouwer Alex Brouwer.
    • This topic was modified 2 years, 4 months ago by Profile photo of Alex Brouwer Alex Brouwer.
    Profile photo of Sander Venema
    Sander Venema
    Member
    Villain

Dat van je penis wist ik al, maar toch bedankt voor de info

Profile photo of Bas "Hentaii Panda" Veluwenkamp
    Bas “Hentaii Panda” Veluwenkamp
    Forum Admin
    Master Villain

goeie zaak haha

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)

You must be logged in to reply to this topic.